ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 95 - 96 کردستان
نوشته شده توسط : khajenasir

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 95 - 96 کردستان

ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی هر ساله در نیمسال های مهر و بهمن به صورت بدون آزمون و با شرط معدل در مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی(کارشناسی ناپیوسته) انجام می شود.دانشگاه علمی کاربردی در 4 گروه صنعت،مدیریت و خدمات،کشاورزی و فرهنگ و هنر از میان افرادی که دارای مدرک دیپلم دبیرستان و یا هنرستان می باشند اقدام به جذب دانشجو می کند.تنوع بالای رشته ها در مراکز علمی کاربردی باعث شده که هر ساله جمع کثیری از دانشجوها در این مراکز به رشته های مورد علاقه خود تحصیل نمایند در بین رشته های دانشگاه علمی کاربردی رشته هایی همچون حقوق،مدیریت بازرگانی،حسابداری،گرافیک،عکاسی،تجهیزات اتاق عمل،تجهیزات پزشکی وپاره ای از رشته های پیراپزشکی دیده می شود.پذیرش از رشته های علمی کاربردی صرفا از طریق معدل و بدون کنکور انجام می پذیرد

ثبت نام علمی کاربردیبه دو صورت پودمانی و ترمی واحدی انجام می گیرد که در حال حاضر تقریبا ثبت نام پودمانی دانشگاه علمی کاربردی جای خود را به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ترمی داده است.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 95 در سه مقطع انجام می گیرد که عبارتند از:

1-ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

2-ثبت نام کارشناسی (کاردانی به کارشناسی) دانشگاه علمی کاربردی

3-ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

 

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 95 - 96

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن اواخر آذر ماه و ورودی مهر اواخر مرداد ماه می باشد.

ثبت نامبدون کنکور کاردانی علمی کاربردی برای ورودی بهمن در اوایل بهمن ماه آغاز می شود و ثبت نام  بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی  کاربردی در اواسط بهمن ماهانجام می شود.

 جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص

شرایط زمان نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و رشته های دانشگاه علمی کاربردی

از سراسر کشور با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید.

.

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی بهمن 95

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 95 - 96 در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی :

داشتن یک مدرک دیپلم 3 ساله نظام جدید در کلیه رشته های نظری ، هنرستان و یا کاردانش یا داشتن دیپلم 4 ساله نظام قدیم. از آنجایی که تاریخ ورود به دانشگاه بهمن 95 می باشد داوطلبان باید حداکثر تا پایان بهمن 95 مدرک خود را گرفته باشند.
شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی :

 داشتن مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) در هر یک از کلیه دانشگاه های وزارت علوم و آموزشگاه های مورد تایید آموزش پرورش کل کشور. در ضمن داوطلبان باید مدرک خود را حداکثر تا بهمن 95 آماده کرده باشند.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

یکی از دلایل جذابیت دانشگاه علمی کاربردی تنوع بسیار بالای رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تحصیلی آن در هر دو مقطعکاردانی وکارشناسی می باشد. نکته مثبت دیگردانشگاه علمی کاربردی امکان انتخاب رشته از بین لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود برای کلیه داوطلبان با هر مدرک و هر رشته ای است. یعنی اگر  کسی با دیپلم کامپیوتر بخواهد در ثبت نام علمی کاربردی 95 شرکت کند می تواند کلیه رشته های ارائه شده را بدون محدودیت انتخاب کند

  
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95

دفترچه علمی کاربردی دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵ مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است و شامل شرایط پذیرش داوطلبان، سهمیه رزمندگان و ایثارگران و روش پذیرش دانشجو است.
در دفترچه علمی کاربردی 95-96  شهریه دوره‌ کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ و عناوین رشته­‌های تحصیلی و دیپلم­‌های دارای اولویت پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانیی حرفه‌ای سال ۹۵ نیز درج شده است.
استان­، ارگان­، دستگاه­متقاضی، مرکز آموزشی، رشته‌ تحصیلی، نیم‌سال پذیرش، نشانی و تلفن مراکز آموزشی مجری دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای سال ۹۵ به همراهه تعریف شاغل، شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی مراکز آموزشی مجری دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای سال ۹۵ از دیگر موارد درج شده در این دفترچه است.
کدرشته محل و عناوین رشته­‌های تحصیلی گروه آموزشی صنعت، گروه آموزشی کشاورزی، گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی و گروه آموزشی فرهنگ و هنر نیز در این دفترچه درج شده است.
نشانی، شماره تلفن و دورنگار واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی، نام و کد استان، نام و کد شهرستان محل اقامت، اسامی استان­‌های ممنوعه جهت اقامت اتباع خارجی (افغانی و عراقی)، سهمیه شاغل، تایید معدل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام جهت پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای سال ۹۵ در این دفترچه اعلام شده است.

 

دانشگاه علمی کاربردی بهشهر 96

دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر 96

دانشگاه علمی کاربردی کرج 96

منبع:ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 95 - 96

 





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: